Perangkat Desa

Perangkat Desa bertugas membantu Kepala Desa dalam melaksanakan tugas dan wewenangnya. Salah satu perangkat desa adalah Sekretaris Desa, yang diisi dari Pegawai Negeri Sipil. Sekretaris Desa diangkat oleh Sekretaris Daerah Kabupaten/Kota atas nama Bupati/Walikota.

Perangkat Desa lainnya diangkat oleh Kepala Desa dari penduduk desa, yang ditetapkan dengan Keputusan Kepala Desa.

Susunan Kepengurusan Desa Watulawang

Kepala Desa                 :  Dirun

Sekretaris Desa             :  Sawa’un

Kaur Pemerintahan        :  Slamet

Kaur Pembangunan       :  Juni Setiyadi

Kaur Kesra                    :  Wasikun, Sadio

Kaur Umum                   :  Waris

Kadus I                         :  Sirwan

Kadus II                        :  Karsantana

17 Komentar

  1. Shun said,

    13 Oktober 2008 at 1:44 pm

    masa jenenge kepala desa ne dewek ora apal :P

  2. Gareng Cilik said,

    14 Oktober 2008 at 11:17 am

    heheheh Nar,,, urung di dadekna kieee

  3. Gareng Cilik said,

    30 Oktober 2008 at 11:26 am

    Di Watulawang Kaur Pembangunan saat ini dalam kekosongan, kalo ada yang berminat jadi Kaur Pembangunan, silahkan menghubungi Perangkat Desa Watulawang.

  4. NAUFAL said,

    11 November 2008 at 10:17 am

    Nek pada peduli karo desa, kudune Kang Gareng wani ndaftar kaur pembangunan.
    InsyaAlloh, walaupun kesejahteraane cilik tapi asal bener cukup utk hidup.
    Ujarku dadi pamong asal apik, uripe lewih ayem lan bersahaja.

  5. Gareng Cilik said,

    11 November 2008 at 11:28 am

    kang, kudune kaya kuwe mbok yaa, tapi nyong kiye ora duwe bakat, lah wong angger nang ndesa paling2 mung thongkrong, nggedebus ora jelas.
    kuwe rika wis ngalami dadi pamong yahh, :) heheh moga2 kang Suhar rika bisa mengabdikan diri nang peniron, bisa memajukan Desa, dan menjadikan peniron sebagai desa percontohan desa2 liane, kususe ben di conto nang watulawang

  6. NAUFAL said,

    11 November 2008 at 11:50 am

    Hehe..aku be wedi nek kon dadi pamong koh.
    Nang Peniron akeh wong Kang, ora bingung golet sing gelem.
    Nang Watulawang bocah nom e aja pada meranto kabeh deh. Melas desane.

  7. Gareng Cilik said,

    11 November 2008 at 12:04 pm

    :)
    kae mas Juni ngesuk kon dadi pelopor penggerak pemuda, ben pada sregep, nyong jane ya pengin si nangumah, tapi ya kuwe, ora bisa gawe duit.
    ngode nang umah, tenagaku ora payu kang
    kaya nyong padha ya mung melu ndukung, pemuda – pemuda nang ndesa ben duwe pemikiran sing terbuka

  8. NAUFAL said,

    11 November 2008 at 10:05 pm

    Juni ujarku malah kurang due kepedulian apa ya? Lha wong nek saben ketemu ora tau crita masalah desa.

    Kae mikire golet duit karo pacar. :-D

    Maaf Jun, tapi penilaianku kayane ora salah.:-P

  9. Gareng Cilik said,

    12 November 2008 at 7:42 am

    hehehhe, kuwe ya karna faktor usia mbok kang, mengko dela maning ya beda mbok pikirane, siki carane kan agi nggetem -nggeteme dolanan prawan, tapi nek juni mandan kenemenen kae lah, jan prawan aring kebumen kayong arep kekambah juni kabeh, :)

  10. NAUFAL said,

    12 November 2008 at 8:28 am

    Nek umure Juni malah telat nek drg due kepedulian. Nek wis tua urung due minat sosial berarti watek Kang. Angel kue nek ora diiming2i prawan apa materi. Hehe
    Tapi bener kue lho.

  11. Gareng Cilik said,

    12 November 2008 at 3:49 pm

    Ya jajal kang di omongi, men mengko2 ne bisa dadi bibit sing bisa mimpin/ majuk na desa watulawang, mumpung esih nom, di godok kae nganah anggo kendil apa dandang, hehehehhe
    rika kiye agi rajin yah OL terus

  12. NAUFAL said,

    13 November 2008 at 4:08 am

    Aku OL langsung anggo hp. Nek komentar karo ngedit2 bisa. Tp posting, upload ora bs.

  13. otong wtl said,

    26 Desember 2008 at 7:46 am

    semoga dengan lurah baru ,desa watulawang tambah maju terus……….@

  14. joe said,

    9 Desember 2009 at 10:57 am

    kang aku jaluk carane ngurusi wit jenitri lah
    kat nandur tekan panen ya
    kirim bae meng email ku
    di antos

  15. Gareng Cilik said,

    25 Desember 2009 at 5:53 am

    @ kang Joe, sip. nek aku lagi kober yaaa

  16. anton said,

    17 Maret 2010 at 12:39 pm

    mohon smua prangkat hadir pada acara konggres Pradja [ pagyban kades n prangkat desa ] di stadion candradimuka sabtu 20 maret jam 8

  17. 25 Oktober 2010 at 1:26 am

    salam kenal dari sekretaris Paguyuban Perangkat Desa Kec, Purwosari Kabupaten Pasuruan


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

Bergabunglah dengan 4.509 pengikut lainnya.

%d bloggers like this: